.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای کفاشیان با مردم مازندران صادق باشید

سایت شمال ورزشی نوشت:

گویا برخی از پایتخت نشینان فکر کرده اند هر طور که دلشان بخواهد می توانند با مردم مازندران سخن گفته و ورزش آن را بازیچه امیال خود قرار دهند.
این بار می خواهیم سخن با رییس خنده روی فدراسیون فوتبال گفته که گویا همه چیز را قرار است به شوخی دیده و یا اینکه فکر می کند می تواند سرمایه های ورزشی مازندران را هدفی برای ماندگاری خود قرار دهد.
البته این آقا که خود معلوم نیست در سال آینده بتواند به ریاست بر فدراسیون فوتبال ادامه داده و وزیر ورزش هم در برنامه تلویزیونی به یک ساله بودن مجوز فعالیت کفاشیان از سوی هیات دولت با توجه به بازنشسته بودنش سخن گفته چند وقتیست با عدم مدیریت خود حیثیت فوتبال مازندران را خدشه دار کرده است.
اگر چه پیش از این نوشتیم اما نمی دانستیم که گوش این آقای رییس فدراسیون فوتبال شنونده حرف های حساب و حق نبوده و انگار برایش فرقی ندارد که چگونه سخن بگوید.
اگر خودمان به چشم خودمان ندیده بودیم امضای کفاشیان را در ذیل صورتجلسه ای که در آن نوشته بود مدیر ورزش و جوانان مازندران سرپرستی برای هیات فوتبال به فدراسیون معارفه نماید هنوز که هنوز است در تردید و شک بودیم که حق با احمد سعادتمند است یا بهروان و یا کفاشیان.
اما گویا آقای کفاشیان دریبل زدن را در این چند سال به خوبی یاد گرفته اما یادش رفته که این بار به دفاع مستحکم مازندرانی ها برخورد می کند.
آقای کفاشیان اینکه چرا می خواهید علیرغم بازنشسته شدن همچنان در راس فدراسیون فوتبال بمانید به ما ارتباطی نداشته چرا که حتما" در سر سودای خدمت به ورزش کشور را داشته که در این چند سال واقعا" به ورزش کشور و علی الخصوص فوتبال خدمت کرده اید!!!
اما اینکه چرا حاضر شدید غلامرضا بهروان یکی از افتخارات ورزش مازندران و کشور را به راحتی دور زده و در مصاحبه هایتان دایه داغتر از مادر و در نهان به گونه ای دیگر باشید کاملا" به ما ارتباط پیدا می کند.
آقای رییس به راحتی حاضر شدید بهروان را از ریاست سازمان لیگ بردارید در حالیکه می دانید این کارتان را نه از روی بار فنی انجام داده اید و نه از جایگاه علم مدیریتی.اما اینکه چرا واقعیت منع قانونی حضور بهروان در انتخابات  را آن روز در مجمع فوتبال مازندران نگفته و توپ را به زمین اعضای مجمع و مازندرانی ها انداخته از آن کارهایی است که باید پاسخ دهید.
اگر بخواهید بگویید از موضوع نامه سازمان بازرسی اطلاع نداشتم باورش برایمان سخت است چرا که خود به موضوع بازنشسته بودن مبتلا هستید و اگر بخواهید بگویید که ندانسته حکم ریاست بهروان را برای چهار سال امضاء زده ام باورش برایمان سخت تر .
آقای کفاشیان عزیز:
چرا پس از رسانه ای شدن ابطال انتخابات هیات فوتبال مازندران فدراسیون شما آنرا تکذیب کرده و اصلا" چرا واقیت حضور خود در وزارت ورزش در تاریخ 7/12/91 و امضاء برای برکناری بهروان را به مردم نمی گویید و چه شد که در مصاحبه اخیرتان گفتید بهروان می تواند سرپرست هیات فوتبال باقی بماند(سرپرست نه رییس)
اگر چه سخن در این باب زیاد است اما بی پرده می گوییم که نمی گذاریم شما و امثال شما ورزش مازندران را به بازی گرفته که می دانیم تنها خود را بازی داده اید.
تا گفتن واقعیت های دیگر بدرود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.